1 april

Hejsan..
blev en kort dag i skolan men det tackar jag inte nej till iaf.
vaknade men orkade inte gå upp, men jag fixa mig åt frukost och sen så drog jag till Agge och träffa henne.
Vänta på Johanna och så kom hon och vi cykla bussen och en annan buss svängde mot oss och det va nära på att bli en krock..
När vi kom till skolan så fick vi se lappar som Philippa och Freija hade gjort som det stod GRATTIS PÅ till Johanna och Emelie för dom båda fyller den 9 April! Grattis tjejer och Adrian!

Första lektionen så hade vi NO då skulle vi få en lampa att lysa och det fick vi med hjälp av ett batterie och 2 sladdar eller 1 sladd.
Jobba med Forssen jag hade roligt :P

Sen så hade vi bild och då gjorde vi påsk kort gjorde ett till Daniel eller jag gjorde inte till någon men han skrev sitt namn på det så då fick han det..

Sen så va det matte gjorde en lek och sen fick vi sluta.
Gick och åt mat sen så cykla jag hem till mamma och hämta saker, och nu e jag hos pappa och sitter vid datan och smsar med Felix, du är för gullig<3

Ska träna sen tror jag sen blir det Linköping!
Puss&KRAM<3/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0