Grattis!!

Hemma nu efter skolan jobbigt.. Men skönt att va hemma iaf, ska byta om och fixa mig för ska till Lisa som fyller Grattis min extra syster<3

Imorrse så åkte jag till Agge och då åkte vi till skolan, jag skratta hela vägen

Första lektionen hade vi NO och då hade vi typ ett test som man skulle göra klart, tråkigt va det men så gick vi igenom det och sen sluta vi lektionen. Gick till tempo fick klubba av alice fast måste betala för den.

Sen så skynda vi oss tbx till skolan, hade bild och då skulle vi göra någe skiv omslag mitt blev fult. men det skulle ta en lektion blev precis klar.

Matte va det satt i korridoren ensam för jag ville inte få ont i huve som man brukar få, men sen så var det lunch och då gick vi och åt det va äklig mat haha, och PH glömde sitt vatten vid mackorna..

Sen var det engelska satt ute det va så varmt filma killarna som träna på bänkarna, haha och alice o jag hade fett ruligt.. Skriver om ett gatubarn på engelskan en saga alltså.

Matte igen och då kolla vi på film bara tråkigt haha STEN!!! Gustaf och jag skratta åt pontus han såg så rolig ut men det gjorde karin oxå!

 

Sen sluta vi och nu e jag här ska ju till Karin och Lisa sen och fira henne!!

Och jag fyller om 2 DAGAR :)

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0