(L)

Snart älskling är det 9 månader dom bästa jag haft.
Älskar dig så mkt att det inte finns ord för det, du e en person i mitt liv och de e jag glad för och jag kommer ihåg hur allt gick till. Även om vi kanske inte träffas så är du alltid här in my (L).
Det kanske inte är som man vill ibland men det kan inte alltid va bra.
DU e den bästa killen i världen helt underbar och det man behöver för att ha det bra. Vi kan bråka men glömmer det fort och går vidare.

Är väldigt glad att jag har dig och du e ju allt för mig, önskar bara att vi kunde träffas mer då skulle allt va bra och inget fel.
När vi pratar kanske det e tyst men det gör inget för jag har dig iaf.

Felix jag älskar dig (L) Du är allt för mig...
FELIX GRANSTAM (L) ALICE JOHANSSON


//A 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0