Onsdag

Hejsan hemma efter en dag i skolan..
Först så vakna jag av kl och så kom bror in och sa någe, tog på mig kläder och gick ner och åt frukost och så gjorde jag mig i ordning..
Gick till mamma och hämta cykel stod och vänta på Agge och så åkte vi till skolan.

Första lektionen så gjorde vi nutidsfrågor sen skulle vi läsa bok men det va tråkigt så jag prata med Gustav och Gustaf!!
Sen så hade vi samma igen läste då med för vi ska skriva bok sak.

Hade idrott men jag hade glömt, men dom spelade brännboll och då tog jag tid haha..
Men eftersom jag e skadad så skulle jag inte va med ändå..
Åt mat och alla klappa så det lät as mkt i matsalen JOBBIGA KILLAR!!
Men vi gick ut och sen så skulle vi till samlingssalen och skriva om ett djur men fick ont i huve. Sen kom killarna och skulle va där.
Vi gick ner och hade rast alice och jag gick till gungorna och va där ett tag.
Typ sen läste vi bok och så jobba vi med nordamerika..

Sen sluta vi och då åkte jag hem eller jag vänta med alice på hennes mamma som kom typ efter 1 min!
jag åkte hem åt lite sen så nu sitter jag här och pratar med simon(bror) och smsar med my boy<3


(JAG FYLLER PÅ LÖRDAG)
Emh aa //A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0