Onsdag

Hejsan.
Cykla till skolan eller till friskhuset skulle ha dans körde våra danser.
Gick vell ganska bra trode jag skulle skämma ut mig men det gjorde jag inte!
Sen åkte vi till skolan och hade lunch, smsa med Felix eller jag ringde han 40 ggr innan jag kom fram.
Sen lyssna vi när Ia spelade gitarr as bra.
Åt mat sen gick vi till XYZ korridor där vi öva mer vi fick sluta 1 timme tidigare och sen då åkte jag hem!

Bror kom hem lite senare och så prata jag med han lite och så bråka vi då haha...
Kolla datan och tv lite sen gjorde jag lite franska sen kom mamma ladda tvätten och så åkte hon iväg och träna.
Sen så fyller man om 9 dagar så sa jag att jag ville ha en gitarr men ne då ba "NEJ DET FÅR DU INTE" då blev jag sur och gick o duscha.

Nu sitter jag här och kollar på tv (fuskbyggarna) e jätte trött och har ont i huve så ska kanske sova snart..

//A



Bild på mig igår!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0