Skulan (skolan)

Första skol dagen efter lovet ganska tråkigt men sluta tidigt.
Hade först franska sattmed Alice,Wingshan och Emmy skratta och prata typ bara haha.
Gjorde 2 papper och så skulle vi säga det till varandra :D

Sen var det idrott då körde vi någe tråkigt fast vi skratta haha..
I morgon kör vi bip/pip test på idrotten.

Sen kolla vi på goal på engelskan och svara på frågor.
Åt mat haha kul va det, sen så hatar jag min BROR.

Sen sv och då kolla vi på en film om regnskog och skulle skriva 3 frågor killarna sa min sista fråga.
haha sen så prata jag med ingela när jag skulle lämna tv:n¨

Sluta sen och då stod vi vid buss platsen, fick en klubba av gustav sen så cykla jag brevid Gustav och David så prata jag med dom. Haha David du ser ju helt haha!!
Hemma nu och dom jobbar utanför det är jobbigt..

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0