Tisdag

Hej, lite om skolan då!
Först så var vi på skolan skulle öva på danser och filmas eftersom vi har en elev som ska ha en redovisning på sin skolan.
Sen så våran grupp öva på våran dans fast jag vill inte ha det.
Sen hade vi lunch prata i tel åt mat och skratta ihjäl mig när vi satt utanför matsalen.
Bara för att vi har bäst humor så ska vi inte mobbas.

Sen åkte vi till friskhuset och så börja vi dansa det va mkt man skulle göra men Age och jag hade roligt :D
Fick sluta tidigt och då åkte jag hem åt lite trode det skulle bli träning i dag men det blev det inte.

Ska snart till pappa och hämta sladdar till kamera och mobil haha!
Då kanske det kommer en ny HEADER som jag inte gjort än
//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0