Träning

Hej hej! (:
hemma efter en träning i Järven, när vi skulle dit så var inte våran väg plogad så jag kom lite senare..
Men bytte om och så vänta vi i korridoren killarna slutade precis.
Började värma upp började första övningen och så tejpa jag mitt knä och fortsatte sen..
När vi körde "Tommy övningen" så skratta jag massor och Esse sa "skit vad dåligt" och då svara jag "Jag tar det som en komplimang" haha började AS garrva!!

Sen duscha, Maja gav mih Wilmahs handduk och så hängde vi upp den men sen tog vi ner den, det va en rolig träning och bra träning :P hehe
Jag har "DÅLIG" humor haha!!

(klicka för större)
En bild på lagen sen finspång

Nu ska jag ta och äta sen så kollar jag på någon film tror jag..(Y
 har inge mer att säga nu.
Puss&Kram<3/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0