18:28

Hej hej!!
Nu sitter jag och kollar på datan.. Kanske låter tråkigt för det är tråkigt haha..
emh i dag så va jag på stan köpte inge. Vi gick på ikano inte någe speciellt. Sen åkte vi till net on net lagershop och då kollade jag på kamera och det va därför vi åkte dit.
sen så gick vi upp till ÖoB mamma och magnus köpte godis till familjen och andra saker man behöver haha, fortfarande så köpte jag inge..
sen så åkte vi till Maxi eller ica maxi som man säger. Emh handlade mat fick ett par skor kommer kanske bild sen får nt ladda in på denna data..
Men sen har jag varit hemma läste ut en bok som jag fått av mamma den va faktiskt bra har läst alla böcker av "tillsammans" som den heter.. Borde läsa den faktiskt..

Kollade på "solsidan" som jag nt kollade på igår det va vell sådär har ju inte den bästa humorn precis..
åt lite godis då fyfy på mig!!
Men ikv ska jag kolla på "Jakten på JULIA" vet nt riktigt va det är med det låter vell ganska bra eller reklamen va bra haha....
Nu har jag inget att säga.

Puss&KRAM<3/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0