blir bara mer och mer!

Hej hej=)
Kom nästan nyss hem från skolan och åt lite eftersom jag ska och träna!
Lite som hänt i skolan idag!

NO:
Började med att slå dörren på våran lärare haha!!
Lämnade in mina papper sen så gjorde jag lite engelska eftersom vi inte har någe annat att göra..
haha jag satt och skratta hela tiden..

BILD:
när vi kom till bildsalen så började vi bara skratta hämtade papper och sen så började jag färglägga min bild hehe blev inte så bra men spela råland.
Hann tiiep inte göra klart men har lite kvar!

MATTE:
Ja sen ett jobbigt pass med matte, jag gjorde ett tal i boken sen blev det diagnos.
Jag gjorde 5 uppgiffter den lektionen!!

LUNCH:
Agge och dom va redan i matsalen och då så gick vi och satte oss där!
Det va inge god mat och det va lång kö orkade inte stå i den!!

ENGELSKA:
Ja skulle gå till data salen och skriva en saga!
Alice och jag fick en konstig först men sen så bytte vi till en anka!
Haha det va ganska roligt att skriva om en duck! hahaha

MATTE:
Matte igen va jobbigt, gjorde klart min diagnos så nu få jag någe annat!
jag skulle läsa men jag orkade inte det så nee!

Nu måste jag göra läxor, sen ska jag och TRÄNA! 
Blir vell inte någon speciell kväll/dag

Men nu måste jag värkligen göra läxor! Pussoch Kram<3/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0