dagens skola avslutad!!

Hej hej!

Kom nyss hem från skolan så jävla skönt men  jag fryser som F*N gick i snön!!
Lite om dagen då!

SO:
Ja, började skolan med so kollade på lilla löpsedeln och så gjorde vi nutidsfrågor..
Hade bara 5 rätt men iaf, läste lite i bok med..

SO: hade tema gjorde klart det som vi inte hade gjort om afrika..
sen var jag trött så jag låg på bänken och kolla på vad Alice gjorde! :P

IDH: idrott tjej och kill gympa, Agge och jag spelade pingis utan bor det va skit kul skratta massor :P
Hjärta is the shit!
men Agge och jag rappa på vägen till matsalen!

Lunch:
Det va spegetti och kötfers(stavning) emelie råkade göra en sak och då skratta jag hehe!
Vi hade roligt och dom glodde på oss :S
satte oss i korridoren och prata..

SV: skulle skriva om våran släckt och då skulle vi intervjuva någon i våran släckt..
Alla skrek och några prata hela tiden men jag fick ont i huvudet!
värkligen sant....

SV:
Sv igen fick skäll för att vi inte skött oss på andra lektionen :S
läste och så fick vi sluta för att ingela skulle prata med några andra, satte mig vid musiken med Johanna och Freija, skratta massor!
Gick till bussen och så gick jag och johanna hem skratta massor och jag gick i snön det va kallt...

älskar dig Felix, saknar dig me<3
Puss&Kram<3/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0