Fredag

Äntligen fredag och klarade faktiskt dagen i skolan!! (Y
Jaja hemma nu iaf..
Kanske lite om dagen

So:
Ja carina hade oss så vi jobbade med SydAmerika gjorde om kartan blev inge fin!
Sen så skratta vi bara massor! haha

So:
Satt ute i korridoren och läste ellr nt!
Men jag sjöng och då hörde andra klassen det sen kom Daniel ut och lyssnade och då blev det ju lite pinsamt eftersom man inte sjunger så braa då rå..

Lunch:
Emh gick till matsalen och så var det WOK :S  Inge gött men åt iaf.
Sen så sa Alice att vi hade gjort någe men det hade vi faktiskt inte.
Så ringde jag Martin och prata med han<3

Musik:
Emh vi tog en gitarr och skulle göra en egen låt och jag har en i huvudet men vi skrev inte ner det!
Men så fick vårat band spela då råkade jag ta micken mot förstärkaren så det lät lite mkt!
Gick faktiskt bra för OSS i dag vi körde nästan hela låten (Y

Sv:
Gick till samlingsalen och så var det upptaget då gick vi till datasalen där va 6s.
Gick in till bibloteket  och då läste jag en bok och den va läskig och äklig...

Sen gick jag hem pratade med Martin och jag va lite tyst hehe!!
Men iaf Agge och ja hade roligt+Johanna!!

Men nu e jag hos pappa och sitter o smsar med Martin lite och några fler..
Chatttar MED. (Y inte så roligt men IAF.. hehe

Puss&Kram<3/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0