hårdträning i skogsborg!

Först så fick jag lift av pappa till träningen Håkan och Alice kom med hunden, sen så bytte vi om och gick ut.
Stod och prata lite sen så gick vi till skogen där vi skulle ha uppvärmning och då sprang vi runt där och jag blev blöt i skorna -.-
sen vissla tränarna och då gick vi till dom och så skulle vi springa tre varv runt ett kvarter och jag fick ont i knät efter 2 varv så jag sprang inte det sista..
Vi hade staffet och då skulle man jaga varandra och så hade jag ju ont i knät så jag hoppa av det..

Gick in i salen och körde styrke(fys) Esmeralda och jag blev skitnödiga som Micke sa..
Fick as ont i magen men jag försökte iaf..

Duschade snabbt och tog på mig kläder sen så åkte jag hem.
Åt mat och nu så sitter jag här ska snart ta fram mina saker till ÅRE och packa det.. (Y längtar som fan men inte till kylan haha..
Har inge mer att skriva nu..

Puss&KRAM<3/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0