Home from school

hej hej!
Onsdag i darå lite om skoldagen då.

SO:
Jaa, Vi kollade på lilla löpsedeln och sen gjorde vi nutidsfrågor.
på nutidsfrågorna hade jag bara 6 rätt :S
Emmh vi gjorde inge mer..

SO:
So igen och då va vi i datasalen och då hade vi intervjuvat en i våran släckt och så skulle vi söka på någe speciellt som dom hade sagt. jag sökte på Barnflicka..

IDH:
Vi gick duveholmsskolan och Agge och dom andra hade redan börja gå så vi träffa Agge vid Nävertorp sen gick vi.
vi skulle inte va med så vi gick tbx till skolan och Agge och jag hade fett kul.
Hihi vi gick bakom en tant som gick jätte långsamt och så såg vi en tant i blått hår :P

Lunch:
Hehe vi hämtade mat och så snubbla Simon(min bror) haha jag skratta massor, satte oss vid ett bord.
Det va äklig mat men åt iaf.
frågade simon om pengar men han hade inga :(

SV:
Hade ingela så vi prata om Nordafrika och så läste hon en bok.
Fick rast och då va jag kvar i klassrummet och jag fick inte skratta men jag gjorde det ändå :P

SV:
Sv igen och då så ritade vi Nordafrika på ett stort papper.
Men alice f och jag satt i gruppis och jobba!!!

Sen så sluta vi och då så gick jag och Johanna hem och nu sitter jag här och tråkar ska vell ta och äta lite nu för jag e hungrig :D
magen kurrrrarrrrr hehe!!

Puss&Kram<3/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0