Home from school!

Hej hej! (:
Hemma från en Fredag i skolan..
emmh lite om skoldagen då..

SO:
Gjorde klart Afrika och la det i ordning sen så religionshäfte.
fick sluta 10 minuter tidigare för om killarna gjorde 2 st frågor i häftet fick vi sluta tidigare..

SO:
Ingela kom med sin son Wiliam söt kille som va rädd för oss.
Aja lämnade in mitt Afrika häfte och så rita jag en bild på afrika och då ville Ingela att den skulle va men i häftet så det blev de.
Fick sluta 20 minuter tidigare.

LUNCH:
va först in i matsalen och så tog vi mat och satte oss. det har nt varit någe god mat på hela veckan och det va det inte i dag heller..
Hehe gick till korridoren och satt o lyssna på musik.

MUSIK:
Musik skulle skriva en låt men vi visste inte vad vi skulle skriva om men ändå!
Sen spelade vårat band och det gick vell bra antar jag.

SV:
Hade ett test och det gick vell sådär.
Sen skulle vi va i lag och köra någon lek va med killar -.- ska ha samma varje!
VI VANN TIIEP! (Y

Jaa så såg min dag ut i skolan..
Men nu ska jag packa till mamma och sen kommer hon och hämtar oss!!
Har inget mer att skriva.

Läs nedanför så ser ni en viktig sak<3

Puss&Kram<3/A
Älskar dig Felix<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0