Home

Hej hej! =)
Hemma efter en dag i skolan, första dagen efter lovet..
lite av min skol dag då!

Mentorstid:
Hade mentorstid pratade inte så mkt bara lite om lovet, Alice F och jag skratta hela tiden :D
Min mentor och Gustav sa att dom hade varit sjuka och då fråga hon om någon mer hade varit de och då peka jag på mig för att alice och jag prata om en annan sak och då trode ´hon att jag mena att jag hade varit sjuk! Haha fan vad vi garrva..

Matte:
Ja sen matte, tjejerna gick till bibloteket för att läsa upp ett djur vi skrivit om, fick inlogg till datan i datasalen! (Y
Sen gjorde vi någe på lexia ett pogram på datan..
Efter drog vi till klassrummet och där hade vi matte skratta massor då med!!
Jobbade inte så mkt gjorde tiiep 4 st! :P
E BARA SÄMST

Engelska:
Engelska sen och då skulle vi skriva månaderna och dagarna..
Haha Alice och jag kollade på varnadra och Emmy gjorde någon min haha så då börja jag garrva om det!'
Även fast jag bara sov 4 timmar så var jag inte så trött som jag trode..

Lunch:
Var jätte ÄKLIG mat så vi tod dricka och satte oss vid ett bord.
Jag skulle ha min mobil för att kolla om jag hade fått sms och det hade jag och Agge sa hur visste du att du hade fått sms? :O
Men det visste jag inte..

Slöjd Textil:
Textil slöjd sen då gjorde klart min tröjja/tunika blev ganska fin..
messade med Martin haha hade kul! :P
Emelie skicka sms med min mob till älskoh och martin!!

Matte:
Ja matte igen sista lektionen.
Daniel och Oliver satt vid mig och alice och jag skratta hela tiden, Daniel skrev sitt namn på min bänk..
Alice och jag kunde inte sluta skratta lixom, haha linjalen i forssens bänk!
Oliver & Daniel störde mig så det gick inte jobba men aja..

Fick sen läxor och så då ska jag göra dom med! -.-
Fick skjuss av Agges mamma och så dissa jag brurshan!! haha
Nu sitter jag här och chattar men ska vell ta och hitta på någe..

Ska kanske ta någe att äta (Y'
Inget mer från mig just nu!

Puss&Kram<3/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0