ingen rubrik!

Men nu tänkte jag bara skriva lite snabbt!!
Efter skolan eller kl 4 så kom mamma och hämta oss åkte till henne hämta en cykel Amanda skulle ha.
Sen åkte vi till Linköping och när vi kom fram va det ju bara att ta in allt!
Vi kolla på tv en stund sen så åkte vi och köpte pizza inte den bästa maten kanske men det fick bli så, lämnade en pizza hos oscar och Amanda med..

När vi kom hem åt vi och så kollade vi på Så Ska Det Låta ganska roligt, bara jag som e lite irriterande hehe.
ja när det va slut gick jag upp hit och satte mig vid datorn och nu sitter jag här.
Min älskling har kommit hem nu och så skulle man va lite snäll och skicka ett sms och så går inte det! NEHE..
Hatar  min piss mobil dampar SÖNDER -.-'
Har saknat dig massor <3

Jaja ska vell ta och sova för jag e väldans trött nu. nördar musik på min mobil (DET FUNKAR) och så ska jag vell försöka att fixa den mobil ***. (ska inte svära)
Ska vell kolla lite saker sen min lilla säng!!

Puss&KRAM<3/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0