Måndag

hej hej! =)
Hemma efter en dag i skolan nu och då satte jag mig vid datan..
Har ont i huve så jag dricker vatten..

Lite om dagen då!!

Mentorstid:
Jaa, vi pratade lite och kolla vilka som va där och så!

sen fick vi veta vilka som skulle ha matte och vilka som skulle ha sv..

 

Matte/SV:

Vi tjejer hade matte först och då gick det vell sådär satt mest och skratta..

Gjorde kanske 1 tal eller 2 vet nt.. :/ men jag gjorde någe iaf :D

SV då! satt i datasalen och skrev klart om våran intervju och så gjorde jag klart den skrev ut och då skulle jag göra en utvärdering och den gjorde jag och lämna in.

När jag va klar väntade jag på Alice F och så gick vi bort till klassrummet.


Engelska:
Emh vi skulle läsa upp våran berättelse men jag och sabina hade inte tränat så det blir vell någon annan dag.

Sen så fick vi ett papper eller 2 så skulle vi skriva våra ord som vi hade i läxa och så skulle man ha det från en text i ett papper.

Sen så när vi hade gjort det slutade vi!

 

Lunch:
Alice F och jag väntade på andra klassen och då va vi i klassrummet o så stog det några och då kollade vi på dom haha och vi skratta ihjäl oss eller iaf jag.. :P
Men sen sluta dom och då gick vi till matsalen Agge och jag gjorde våran special MMM, det va hamburgare med potatis ganska gott faktiskt...

Slöjd:
Ee vi blev upproppade och sen gick vi in i andra rummet och så gjorde vi flätor men så fick våran lärare damp på oss. Jag gjorde nästan inge eller jo men iaf!
Smsade med några och så prata vi massor!...

Matte:
Vi pratade om vett o etikett (stavning) regler asså, alla prata nästan hela tiden men sen var det tiiep 20 minuter kvar då skulle vi ta fram matte bökerna och jobba i dom.
Gjorde några tal alla killar satte lappar på allas ryggar (OMOGET) men så himla taskigt..
Så fick vi läxa men inte i matte och hembrev!


Sen gick jag, agge och johanna hem så skratta vi massor eller jag gjorde det!
Agge och jag sjöng jätte högt och skratta samtidigt! Det va en tjej på skolan skvätte vatten på mig när hon cyklade förbi -.-'

Men nu e jag hemma och kollar lite på datan, ska vell smsa lite med friends och va social!!
Tänker iaf inte slappa eller jo men ÄNDÅ!!
Har nt mkt mer att säga..

Älskar dig Felix<3
Puss&Kram<3/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0