Måndag

hej hemma efter en dag i skolan!!
lite om min dag då..

Vaknade någon gång åt frukost sminka mig sen så gick jag till agge.
Jag tror inte någon kan skratta lika mkt som jag gjort i dag....

Jaja första lektionen hade vi mentorstid prata lite skulle fylla i en lapp om mobbing sen så skulle vi städa klassrummet, Alice och jag tod skåpen och fönstren haha det gick tiep inte bort när jag gjorde men när hon gjorde så funka det -.-'

sen så fick vi rast och då satt vi i korridoren och lyssna på musik med dom andra, massor med Anton o affe och fonky..

Vi började och då hade vi matte satt i grupprummet och jobba eller skratta kanske man kan säga.
Daniel,Nozad och Yonis va där inne men och jag skratta nog MASSOR haha!!
Gjorde nog inte så mkt men det tog jag igen..

Vi hade engelska och då så skulle vi göra ett papper sen så skulle vi ut och räkna fönster på skolan och hemkunskap o slöjden+idrotten så det blev många..
När jag skulle gå i snön så åkte hela mitt ben ner och det va inte skönt.

hade lunch vänta på andra klassen och då så satt vi och prata.
När dom andra kom gick vi till matsalen va tiep inga där bara 6:or tiep
det va korv med mos inge gott men jag åt ändå för att jag va hungrig.
tog en knäkke som jag säger och stavar så skyll inte på det.

Hade slöjd sy slöjd med, satte mig i andra rummet och då prata vi och jag gjorde mitt örngott men det blev inte klart!
Sen så när jag kom in så hade jag mitt knäkke bröd och då ville David ha det så han fick det som va kvar men det va inte mkt..

Emh hade matte igen och då hade vi 3 lärare som va där eftersom min klass e störig..
gjorde några tal jag och Sabina skratta massor och så trode dom att det va vi som kasta tärningar. -.-'

Sen gick vi hem Agge och jag spelade in några videoklipp haha fan vad kul vi hade kanske kommer någon annan dag..
Nu har jag inte mkt mer att säga faktiskt..

kanske skriver lite mer ikv eller jag gör det..<33
Puss&KRAM<3/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0