Måndag

Hej hej!

Hemma efter en skol dag skit va skönt..
lite om dagen då..

Mentorstid:
Prata lite bara Ingela va hemma med sin son som va sjuk..
Hade fått nya platsen sitter  med killar och Sabina.

Matte:
Hade kill och tjej grupper tjejerna började och då hade vi matte sen gick vi till bibloteket där hade vi svenska skulle bara läsa i bok ska skriva ressiension (stavning)

Engelska:
Emh vi va i datasalen och skrev på våran saga/berättelse. Vi blev klara och på torsdag ska vi läsa upp för hela klassen..

Lunch:
Väntade på Agge och då skulle jag sjunga alla låtar på min mobil hehe..
När dom kom så gick vi och åt va potatis bullar och Philippa och Freija tog massor jämfört med oss andra!
Sen gick vi till slöjd salen hade fått sms och så kunde jag inte svara :(

Slöjd:
Satt i andra rummet och dom andra låste in oss.. -.-
Sen gjorde vi andra saker...

Matte:
Karin fick damp och då blev det bara värre.
Fick aldrig hjälp så jag bara satt och vänta på att karin skulle komma men det gjorde hon inte.
Sen fick vi läxa och sen sluta vi.
gick hem agge och jag gjorde bort oss hahhaa...

har nt mkt mer att säga...

Puss&Kram<3/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0