Norrköping

Hejsan nu är jag hemma från Norrköping har varit där tiep hela dan faktiskt..
Gick upp åt frukost duschade och sen så åkte vi.
Först gick vi in på Media markt kollade mobiler sen efter headsett (stav) till min mobil men då fanns ju inte det.
Sen åkte vi till sportex och djuraffären och kolla där på andra saker,
Gick till elgiganten då kolla vi efter sladd till mobilen igen men det fanns ju inte där heller tråkigt.
Gick till Ingesta och kolla på teknik lagret eller någe och fråga där med men det fanns inte.
Bror kollade på jeans så gick till dress man med och då fick han de!

Åkte till Willys och handla lite saker.
Sen åkte vi till Mikael och Anna fick smörgåstårta gött så satt vi o prata massor.
Efter en stund så vart det fika och då så var det någon tårta den va god iaf,
Vi prata lite sen så åkte Mikaels pappa och mamma hem då så kollade vi på hockey det va Färgestad mot något lag fast vi skulle inte kolla på det skulle kolla på Linköping mot någe men det va inte på tv!!
Sen åkte vi hem och nu sitter jag här vid datan och kollar lite..

Ska snart gå och kolla på tv tror jag!!
Puss&KRAM<3/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0