Onsdag

Hej, i morse vakna jag faktiskt av ett sms från Felix.
Åt frukost och så.

 

I dag va det en riktig tråkig dag..

Först så hade vi 2 timmars SO

först kollade vi på lilla löpsedeln och svara på nutidsfrågorna.

Men sen var det kanske 20 minuter kvar av den lektionen då så läste vi bok.

 

Sen så var det ju SO igen och då jobba vi om sydamerika, satt i grupprummet och då satt dom andra oxå där och Daniel ville att fönstret skulle va öppet så då frös jag massor..
Men sen så lyssna vi på musik och jag lärde Daniel en sak som han "visste" NOT..

Gick till idrotten va inte med hade ont i halsen så jag va nt med, gick till hemkunskapen skulle hämta match stället vi hade i torsdags när vi va i Eskilstuna och spela fotboll. Men det va inge där så jag gick tbx till gympa hallen.
Kollade när dom andra "LEKTE" okej då inte lekte men spelade massor med saker.

Det  va påsk bord eller vad man säger kändes lite "veggi" (vegitariskt) för att jag tog så lite haha.
Men vi satt i korridoren och lyssna på musik jag messa lite och så filma dom oss -.-' (agge och forss)

Hade sen SV satt i grupprummet och jobba, Daniel hade "liv vackt" men ändå inte. 
Jobba med sydamerika gick vell sådär, Daniel kunde inte va tyst i 5 minuter så ja..

hade fem minuters rast och då så gick vi till datasalen Armin släppte in oss så kom ingela, vi skulle fördjupa oss i någe som hörde till sydamerika så Alice F och jag skrev om PÅSKÖN vet nt vrf men gjorde det.
Hon och jag fick sluta tidigare för att vi va klara.
Fick en kram sen så gick jag och hämta mina saker och så tog jag cykeln och vänta på att Agge skulle komma från stan så vi kunde cykla hem!!

Nu e jag hemma och gör inget har tråkigt som vanligt, men ska ta och gå ut nu tror jag!!

Puss&KRAM<3/A



ÄLSKAR DIG ABV<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0