Datasalen

Hejsan!

Har precis slutat sitter i skolan och har ganska tråkigt.
Sitter i datasalen men Agge, Freija och Lilian! datan är ganska seg men ändå!!
Ska vänta tills Agge slutar sen drar jag hem!

NO:
Gjorde expriment med ballonger och det va ganska roligt satt o skratta hela tiden tiiep!
Sen så gjorde vi inte så mkt Alice F och jag satt o skratta hehe..

Bild:
hehe Daniel satt brevid mig och det va vell sådär.
Gjorde klart min bild, den blev inte så fin bara FUL!

Matte:
Karin va sjuk så vi hade en annan!
Satt i gruppis och jobba tiiep inge. Hehe men vi prata tiiep braaaa..
Lilian hjälpte mig för jag fatta fan inget så! Tack Lilian<3

Lunch:
Agge och dom andra va redan i matsalen och det va äklig mat så jag åt inge..
emh sen satt vi i korridoren skratta massor hum fick ont i magen då..

Engelska:
Kollade på Goal sen svarade på frågor sen va den lektionen slut..

Matte:
Carina hade oss och då skulle vi göra ett test gick vell sådär, sen fick jag sluta.
_____________

Nu sitter jag här i datasalen och alla sitter och skriver så det låter massor hehe!!
Men nu ska jag ta och logga in på





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0