snabbt

hej hej!!
Nu sitter jag här hemma och kollar datan lite snart kommer mamma och hämtar mig så åker vi till Linköping!
Lite om skolan då!!

först hade vi SO och då jobba vi om SydAmerika Alice Forss och jag jobbade faktiskt braa..
Jenny sa att vi va riktiga solroser som jobba så bra!
Vi skrev om djur och fixade kartor!!

sen hade vi SO igen då så läste vi först sen prata vi om fair play cup som e NÄSTA TORSDAG!
sen så skrev jag klart om mitt djur och lämna in sen fick vi gå 10 minuter tidigare (Y
Väntade på Agge och dom andra!!!

sen var det lunch inge god mat men åt ändå.
vi gick till korridoren och va där och prata, sen så skratta vi massor.

hade musik så då gick vi dit! Skulle skriva egen låt och vi började skriva blev vell bra.
Spelade gitarr och sjöng inte jag men vi gjorde det då!
Skriver på engelska hoppas det blir bra hehe..

sen hade vi SV och då prata vi mer om fair play cup och så gjorde vi en uppgifft!
Gick sen till datasalen/samlingsalen och då satt vi vid datorerna.
Alla va tiep inne på facebook men inte jag kollade bdb och bloggen sen så lagga datorn jag hade så då gick vi eller vi slutade då!

Väntade på dom andra och sen gick vi hem det regnade så det va nt så kul att gå hem!
Nu sitter jag här bror hjälpte mig med att ladda in musik på mobilen så nu har jag 2 st nya, Tack du BROR min<3

Saknar min kille, har varit borta länge nu :( Men måste åka te dig när du kommer hem<33
Älkar dig Felix<3

Har inge mer att säga nu faktiskt eller jo MAMMA KOM NU..
Puss&KRAM<3/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0