Tisdag

Hej hej! (:

Hemma efter ännu en dag i skolan :S
Men lite om skolan då..

Språk/Franska:
Jaa, fick prata när vi gick in sen fick vi ett test och det gick vell sådär gjorde nästan alla.
Sen gick jag och Alice F in i andra rummet och läste en text vi hade i läxa.
Sen hade vi ett papper som vi skulle fylla i och det blev klart och så fick vi vårat gamla prov jag fick sämsta resultatet..
Fick igen rast eftersom vi skulle till Duveholm.

Idrott/Bad vecka:
skulle inte va med på idrotten men när vi gick dit så skratta vi och prata i tel haha, jag gjorde så att Johanna blev ocosial ojsan.
Men eftersom jag Johanna och Agge inte skulle va med så fick vi gå tbx till skolan och de gjorde vi så stanna vi på ica köpte godis :P
Satte oss i korridoren och käka godis.

Engelska:
Eftersom alla andra va sena så fortsatte jag med ett häfte.
Sen fick vi gå och äta satte mig med Agge och Johanna för dom andra hade inte komit tbx än.
Sen satt vi i korridoren pratade i tel då med haha det va kul..

SV:
Gjorde ett test sen så skulle vi köra en lek :S
vi förlora men ändå det va tråkigt.. Sen så slutade vi kl 13.10 tidigt!

När vi gick hem så fick man en näve på näsan fan va kul :S
Sen roppa killarna på mig men ignorera dom..

Nu e jag hemma och lyssnar på musik o chattar..
Ni som kollar e väldigt dåliga på att komentera!!

Puss&Kram<3/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0