Tisdag!

En kort dag i dag!
Lite om dagen då!

Bio:
Vi gick först till bion fick vänta lite sen var det våran klass och en annan!
Vi kollade på Min Fröken Är En Utomjording, Johanna och jag satt o skratta hela tiden och så var den tråkig!!
Sen när vi gick tbx till skolan sprang vi om killarna hela tiden!! haha hade fett kuligt


Lunch:
Vi gick och åt det va Fisk och Mos :( ussh vad äkligt!!
Sen så gick vi til korridoren och satt där pratade med M.A men fick ont i örat..
Sen så sa killarna att vi bråka Alice VS Alice VS Alice hahaha!!
gick upp på snöhögen och sen spreng vi ner! Hade as roligt...


Sv:
pratade om filmen sen så skulle vi skriva lite och blev klar tidigt fick gå 12.55 haha!!
Sen gick jag hem och nu sitter jag här (Y

Lyssnar på musik och tråkar ut mig själv vet nt riktigt vad jag ska göra...
Fan att dom andra inte slutat :'(

Puss&KRAM<3/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0