Tisdag med massor av flum!

Hej hej nu är jag hemma äntligen skulle varit hemma för länge sen för jag sluta tidigt men jag vänta tills Johanna och Agge sluta..
Grattis Philippa och Alice F.. :D

Lite om dagen då..
Imorse vakna jag av sms och så fixa jag mig och åt frukost sen så skulle jag ut och låsa upp cykeln eller jag åkte till Agge då.
Vänta på Johanna sen åkte vi till skolan..

Först hade vi språk så vi hälsa sen så gick vi in fick välja vilket språk vi ville ha i 7:an valde franska fortfarande..
Gjorde ett test på färger gick inge bra. Va i grupper och fråga om favorit färg..
Sen så gjorde jag ett häfte men det gick vell bra de...

Hade idrott fick godis av Gustav och Gustaf fick hanns toffe godis hela paketet..
aja vi körde stationer iaf så jag va med Samsam,Emmy,Wingshan och mig själv..
Jag dansade med ett tennisrack och så spela samsam och jag gitarr..

Sen hade vi Engelska skulle kolla på goal och det gjorde vi sen när vi skulle svara på frågor så sa David svaren så att vi hörde men iaf..
Vet nt hur många rätt vi hade.

Vi hade lunch så då gick vi till matsalen det va spagetti och köttfärs uu skolans mat e äklig.
aja dom andra va redan där så fi åt snabbt tyckte jag sen så gick vi till korridoren och spela in video och tog kort(kommer lite längre ner)
vi hade fett kuligt

Sen så var det då SV/SO och då läste vi först sen jobba vi med sydamerika.
Slutade kvart över 1 så då vänta jag på andra klassen i 45 minuter haha jobbigt.
Efter åkte vi till ica handlade godis som man äter nu bara 13 kr så det va inte mkt..




mobba oss inte..


Alice F haha!!

Alice G(agge) och Jag!!

Alice G(agge) och Jag

Alice G(agge) och jag

Alice G(agge),Jag och Johanna(Hannis)

AliceG(agge)AliceJ(higge)AliceF(forssen)

Jag och Agge!! AggeochHigge<33

Puss&KRAM<3/A

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! ville bara seja att jg gillar verkligen din blogg, kolla in min kändis o mode blogg:)<3

2010-03-30 @ 15:53:46
URL: http://seldemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0