Tisdag

Hej hej! =)
hemma efter en skol dag nu..
ja lite om dagen då!

Franska/Språk:
Ja började med att gå upp och gustav och gustaf va i salen och så slängde gustaf upp dörren på en lärare!!
Pratade i enrum med franska läraren och så fick man gå och sätta sig vid bänken..
Vi hade läs test och så skrev vi om djur i våran franska bok som vi håller på att göra.

Idrott:
Gick till idrotten Agge va där! bytte om och gick in i salen.
Eftersom jag har ont i knät så var jag försiktig, men sen körde vi ridaren(stavning) tråkigt men lite roligt för asså alla skrek tiiep vem som va skyddare eller vad man säger :P
skulle springa 8 ggr men det gjorde inte jag..

Engelska:
Kollade på film och så svara vi på frågor.
Vi fick se resultaten från det vi gjort, har tävling i vem som får mest poeng när det är slut..
Filmen laggade i slutet så man fatta tiiep inge, när vi skulle svara på frågor så skrev jag en sak och så sa alice det precis efter! :P

På rasten satt vi utanför 6s klassrum och Nozad gjorde så att jag fick en skratt atack!! hahaha
tänker inte säga vad han gjorde..


Svenska:
Sen hade vi ord som man skulle ha förklaring på, läste ut eldens hemlighet men dom flesta prata hela tiden!
Men efter vi fått läxa sprang jag ut och tog mina saker för annars hade jag fått väntat!

Slutade och gick hem, pratade med Gustav vid bussen men jag skulle gå!!
Nu e jag hemma åt lite och nu sitter jag här och slappar.
Ska lyssna på musik och messa lite,har inge mer att säga nu!

Puss&Kram<3/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0