torsdag

Hej hej!
Hemma efter en jobbig da i skolan som vanligt..
Eh har ont i huve men ska försöka orka skriva allt..

No:
Skulle försöka tända en lampa med ett batteri och några sladdar och det funka!!
Jag och Sabina är genier(stavning) :P haha

Bild:
Eftersom jag va klar med mig bild så fick jag göra någe annat och jag blev yr!
Det va en svartvit bild haha men iaf det gick snabbt!

Matte:
Jag va nästan klar med ett häfte och eftersom jag jobba snabbt fick jag börja med ett ännu svårare häfte och det va inte jätte svårt men ändå!
Killarna bråka massor

Lunch:
Det va pang-kaka :P så det va kö fick damp på gustaf så jag putta undan han!!
Så satt vi med dom andra tjejerna och dom va ju redan i matsalen!
Vi satte oss i korridoren och prata lite bara!

Engelska:
Kollade på goal och sen svara vi på frågor sen va den lektionen slut

Matte:
Matte igen och killarna bråka igen och jag hade fett ont i huve så jag orkade inte bry mig!
Jobbade massor och sen fick vi sluta 10 minuter tidigare  (Y)

Väntade på dom andra sen gick jag och johanna hem!
Nu sitter jag här hemma tänker lite på bebbe<3
Ska packa väskan till träningen sen så drar jag dit och tränar och glömmer det andra för en stund!
Sen så åker jag vell hem och äter sen sovdags nerrå men vi får se!!

saknar dig Felix<3
Puss&KRAM<3/A


(från finspång cup i somras)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0