TräningsMatch

hejsan hemma efter en träningsmatch mot kumla (amandas nya lag)
Vaknade tidigt åt frukost och sen åkte vi hem,  tog några saker hemma sen så drog jag till backa.

När vi hade börja byta om så kom Kumla laget och så kom Amanda in i vårat omklädnings alla fick kram och jag fick en BAMSE KRAM<3 Har saknat henna fett mkt..
När vi var klara så drog vi ut och började värma upp sen kom andra laget.
Det regnade så man blev ju inte så varm precis, men så startade vi och jag va mitback yes.
Spelade mitback första halvlek sen spelade jag mittmitt..

Vi spelade väldigt bra och vi spelade 30x2 + 15 minuter
Vi spelade ju bra men ändå förlorade vi med 2-1..

sen ikv när mamma kommit hem så ska vi åka till mormor ska få mina jeans som hon köpte..
Eh jag vet nt riktigt vad jag ska säga med har varit en as bra dag<33

Puss&KRAM<3/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0