9 månader

Nu just idag har jag varit tsm med min älskade Felix Granstam i 9 månader.
Älskar dig lika mkt som jag gjorde första gången, allt känns bra med dig och man blir glad över att höra din röst.
Finns många jag gillat men ingen lika mkt som dig och det vet du säkert.
Har det finaste man kan ha, vi kanske bråkar men aldrig så stort.

Även om man kanske inte märker det så har du alltid en väldigt stor plats i mitt hjärta om man kunde säga allt med ett ord så ´skulle det inte räcka för du är allt och lite till..

Jag älskar din personlighet jag bryr mig inte om hur du ser ut du betyder ändå lika mkt.
Söt, fin, underbar, snäll, gullig, min, älskling finns det mer??

Jag älskar dig mer en du förstår<333
Felix Granstam (L) Alice Johansson



DU och jag 9 månader är mkt men det kommer bli mer det lovar jag<333
Älskling du och jag för ALLTID (L)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0