Fredag

Ja nu har jag kommit till pappa och så ska man vell ta och packa upp..
Iaf lite om skolan

Först hade vi sv då skulle vi kolla på lilla löpsedeln men filmen va borta så vi gjorde nutidsfrågor A&B för vi e en smart klass haha..
Sen så fick vi sluta tio minuter tidigare för att vi hade så bra resultat på B frågorna :D

Vi hade sv igen och då kolla vi på film och så skulle man svara på frågor as tråkigt men man måste ju göra det.
Men sen så jobba vi lite med karta om NORDAMERIKA
Sen var det faktiskt lunch va kyklingwook inge gött fick typ inge kykling.. haha
Sen så såg inte dom andra oss dom gick bara förbi vad jag och agge garrva.

Sen var det musik vi va i våra grupper/band och spela gick bra men våran musiklärare förstör när han ska spela med -.- Saknar Martin!! MKT BÄTTRE
Sen så var det sv och då så baka tjejerna i hemkunskapen göttigt men tråkigt fast vi skratta åt vårat bajs!!
Och så fick agge en av mina för hon fyllde igår..

Gick hem och packa sen när mamma kom åkte vi till pappa. imorgon blir det match och fira mig yes hoppas på pengar och andra bra saker :D

Jag är inte riktigt på humör så är inte riktigt glad bara ledsen.
Inget funkar just nu det går bara NER. vill inte att det ska va så men men..

Ska kanske ut och hitta på någe för det är bara tråkigt här nu. Vill typ att min ***** ska va här men det kommer aldrig att hända.. :(
Finns så mkt saker jag vill säga men får inte ut dom det bara är kvar och kommer aldrig ut, hjärtat känns som 1000 bitar.
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0