Ingen uppdatering igår

Hejsan blev inget inlägg igår men det kommer idag
Måndag (igår då)

Gick till skolan som vanligt va inte någe speciellt.
Hade m-tid pratade lite bara sen så hade vi matte och då va vi två grupper ena i bibblan och andra i klassrummet.
Sen så var det engelska då gjorde jag mkt på min saga wow nästan klar haha
Lunch potatisbullar haha jag skratta massor och så blev vi sena till slöjden.
Slöjd hade vi satt ute först men sen gick jag in till Sarah och Samsam hade faktiskt roligt, haha sen så ljög Sarah lite börja as garrva..
Matte igen men då jobba vi typ inge..

TISDAG

Gick till skolan igen och när vi kom dit gick vi till Franskan lärde oss klockan och sen målade vi bilder och sånt..
Sen hade vi idrott hade as ont i foten så va inte med kolla när killarna spela fotboll, orkade inte kolla när tjejerna hade brännboll..
Sen var det engelska iaf och då kolla vi på film hade ingen lärare så vi fick sluta tidigare.
Åt mat sen så va jag och Alice F i klassrummet och hade roligt haha..
Vi kolla på alla som va utanför och skratta massor.......
Sen var det sv och då gjorde vi med subbstantiv verb och sånna saker tråkigt och sen mobbing sak sen fick vi sluta gick hem och nu sitter jag här ska spela gitarr och sen ska jag nog städa mitt rum och göra läxa D:

Men på ONSDAG (imorgon) så är det 9 månader med Felix så underbart<333
Älskar dig Felix<33333333 DU har varit en stor del av mig och du tillhör mitt hjärta.
När man ändå har någon att älska så har man sin sista pusselbit ETT plus ETT blir ALDRIG mer än TVÅ. NU när vi inte kan prata så är det dåligt men man fåt ta det ändå..

Älskar dig föralltid<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0