Måndag

Måndagen är här och det är en kort vecka i skolan 2 dagar plus en dag hemma med läxor!!
Ja var i skolan i dag då tråkigt som vanligt..Lite om skoldan då +MIGRÄN

Först hade vi m-tid prata om 7an och sen så läxor och bla nya platser bytte det med.
Sen var det matte och halva hade sv haha.
Sen var det engelska gjorde nästan klart min saga eller den blev klar :D
Gick och åt satt med Alice, Wingshan och Emmy vi skrek över hela matsalen haha..
Gillar att skämma ut mig.
Sen så spela vi in en film när vi ändå hade rast haha.
Sen var det slöjd blev klar med mitt örngott (stav) blev inge bra tycker jag men aja..
gunga lite sen och så var det matte ussch men skratta typ massor och det säger jag inte men det va roligt iaf..

Nu är jag hemma ska till träningen idag tror jag om jag inte har jätte ont i huve..
Hej då //A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0